
Afgelopen weekend stond Gravenchon in het teken van het Frans kampioenschap zijspancross.
Onder een bewolkte hemel, met temperaturen rond de 15 graden en een frisse noord/noordoostenwind, waren de omstandigheden ideaal voor een stevige dag motorsport.
Maar liefst 24 teams verschenen aan de start, klaar om de strijd met elkaar aan te gaan.
Kilian en Evan Prunier maakten meteen duidelijk dat ze met maar één doel naar Gravenchon waren gekomen: winnen.
Tijdens de tijdtraining lieten ze er geen twijfel over bestaan en noteerden overtuigend de snelste tijd.
Ook het Nederlands-Franse duo Wisselink-Rostingt zette een sterke prestatie neer met een vijfde tijd in de kwalificatie.
Alle uitslagen/Verslagjes van de reeksen vind je via ‘Lees Verder’.
Foto’s door Loic Regnier bekijk je HIERZO








